'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Wij hebben nogal impulsief in januari 2020 een keuken gekocht voor onze vakantiewoning. Er werd door een verkoper veel druk op ons gezet omdat de aanbieding alleen die dag bleef staan. Achteraf waren we daar eigenlijk best ontevreden over, ook naar onszelf toe.
We maakten de eerste keuzes, om die op een later tijdstip, na het inmeten ter plaatse, definitief te maken. De afspraak werd gemaakt de keuken in november te laten plaatsen, nadat ons huis weer uit de verhuur kwam. Een externe monteur kwam ter plaatse de keuken inmeten en met hem maakten we afspraken over inbouwdetails. Vervolgens hadden we in april een tweede gesprek met een technische verkoper, waarin we de laatste keuzes maakten en vastlegden. De definitieve bestelling moesten we ruim van te voren bevestigen om tijdige levering mogelijk te maken. Dat deden we in augustus. Meteen bleek dat de externe monteur niet meer beschikbaar was en moest er een andere externe monteur alsnog de situatie per plaatse bekijken en offerte voor het extra werk uitbrengen. De initiële montagekosten zaten al in het eindbedrag voor de keuken. De nieuwe monteur had een dusdanig volle agenda dat plaatsing van de keuken naar februari 2021 werd opgeschoven.
Op 3 februari werden de keukenonderdelen bezorgd en op 4 /5 februari werd de keuken geïnstalleerd. Op 5 februari bleek dat nog niet alle werkzaamheden waren afgerond en dat er manco’s en beschadigingen waren. Het zou wel april worden volgens de monteur voor alles geleverd en afgemaakt kon worden. Wij hebben vervolgens een uitgebreide klachtenbrief naar Keukenwarenhuis gestuurd en al snel reageerden zij daar op. De klachten werden besproken en de klantenservice van keukenwarenhuis zegde ons toe er zo snel mogelijk werk van te maken. Gelukkig kon er geregeld worden dat de benodigde materialen op 26 februari geleverd zouden worden en op 27 februari kwam de monteur de resterende werkzaamheden afronden. Uiteindelijk hebben wij nu een prachtige nieuwe keuken waar we trots op zijn en zijn we tevreden over de afhandeling van de klachten.

06-03-2021

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine