FAQ – VEELGESTELDE VRAGEN

U bent hier » FAQ / Veelgestelde Vragen

Indien u persoonlijk in contact wilt komen met onze adviseurs, afroepers, chauffeurs, monteurs of andere medewerkers gaan wij er positief van uit dat u net als wij alle voorzorgsmaatregelen neemt, en dit niet doet bij verkoudheid of andere symptomen die met een virus te maken kunnen hebben, wij volgen strikt alle regels op van het RIVM.

Nu ook: keuken offertes online, of via Face-Time: klik hier en lees meer!

Het Corona Virus, winkelbezoek, uw keuken en afspraken: (laatste update: 08-04-2020, 08:55 uur) (pagina wordt 24/7 bijgewerkt)
(voor vragen probeer te mailen i.p.v. te bellen, i.v.m. de vele thuiswerkers, of gebruik het formulier onder aan deze pagina)

VEILIGE BEZOEKERSINFORMATIE (08-04-2020)
Blijf thuis indien je verkoudheidsklachten of koorts hebt

• Deurbeleid: Onze showrooms zijn zitten op industrieterreinen en zijn 2500m2 en 5000 m2 groot, en gemiddeld hebben we maar 2 tot 8 klanten nu per dag, dus ruimte genoeg om afstand te houden, indien wij onverhoopt teveel bezoek krijgen?! dan hebben wij een deurwacht.

>> Tweede Paasdag zijn we geopend, doch met de handrem er op, kom niet funshoppen, en kom alleen als je echt een keuken nodig hebt. Kom dus op een andere dag als je de keuze hebt, deze zijn juist extreem rustig nu;
– Geen kinderen (onder de 12 jaar)
– Niet meer dan 2 personen per klant, voorkom groepsvorming.

>> Neem de RIVM voorschriften serieus

• Was je handen regelmatig met water en zeep
• Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog
• Gebruik papieren zakdoekjes
• Geen handen schudden
• Houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van elkaar
• Voorkom groepsvorming
• Neem de tips en aanwijzingen van ons serieus
• Houdt afstand tot de balie en de werkplekken van onze medewerkers
• Alleen contactloos betalen, geen contante betalingen
• Onze showrooms worden dagelijks professioneel schoongemaakt, de toiletten meerdere malen per dag.

Voor bezorging en afleveringen hebben wij een special protocol opgesteld om uw en onze veiligheid te waarborgen.

Voor al het klantcontact worden de regels en adviezen als door de overheid gegeven gehanteerd. Wij zullen te allen tijde een gepaste afstand houden en willen van u vragen dat ook te doen.  

Zorg ervoor dat u ten tijde van de bezorging een geldig ID kunt aantonen. Dit wordt gebruikt als ‘handtekening’. Als bewijs maakt de chauffeur een foto of noteert het unieke nummer. 

Geen contante betalingen, Betaalt u met PIN. Zorg ervoor dat u een balpen of potlood heeft voor het intoetsen van uw pincode. Een nieuwe set wegwerphandschoenen is uiteraard ook een mogelijkheid. 

Indien er bij aanwezigen (inclusief bezorger en/of monteur) symptomen inherent aan het virus worden geconstateerd, worden de levering en/of montage in goed overleg uitgesteld. 

Heeft u klachten? Geef dat dan alstublieft zo snel mogelijk aan, zodat we het moment van levering en/of montage kunnen aanpassen.

Afroep afspraak: wij verzoeken u indien u verkouden bent of andere symptomen heeft uw afroepgesprek af te zeggen, en indien u weer 100% gezond bent een nieuwe afspraak te maken. 

Afleveringen: wij verzoeken u om met onze chauffeur en bijrijder mee te denken bij de aflevering, en in u verkouden bent of andere symptomen heeft niet bij hen in de buurt te komen, en het liefste een ander de keuken aan te laten pakken (bij de deur). 

Betalingen: Alleen contactloos betalen, geen contante betalingen

Keukenmontage: Als u onze monteur verwacht voor inmeten of het monteren van de keuken, en in u verkouden bent of andere symptomen heeft dit vooraf telefonisch door te geven aan hem, zodat hij zelf af kan wegen of hij het veilig acht om bij u aan de slag te gaan.

Wacht met demonteren: Wacht met het demonteren van uw huidige keuken! zolang uw nieuwe keuken niet daadwerkelijk bij ons in het magazijn staat, de situatie kan dagelijks veranderen, en voor onze fabrikanten is ook veel onzeker.

Keuken merken en ontwikkelingen:
Ballerina, en Nobilia produceren nog steeds normaal door, maar uitloop levertijden “wordt niet uitgesloten” doordat andere fabrikanten sluiten.
> 08-04: Onze grootste leverancier Nobilia liggen gelukkig nog steeds op schema
> 08-04: Ballerina ligt op schema, doch enkele fronten die uit Noord-Italië komen raken op nu, heeft u toevallig een desbetreffend deurfront, wordt er persoonlijk contact met u opgenomen.
Nolte en Nolte Eco moeten de capaciteit flink reduceren wat gaat betekenen dat de levertijden op gaan lopen, wat dat effectief gaat betekenen is nog niet helder, wij proberen ook dit gat dicht te lopen, maar zal heel lastig worden.
> 08-04: Nolte: Nolte heeft als enigste meerdere keukens welke te laat geleverd zullen gaan worden, al deze klanten hebben wij persoonlijk geïnformeerd, evenals de monteurs, en alles is keurig in overleg om gepland.
> 08-04-04: Voorraadkeukens kunnen voorlopig probleemloos doorgeleverd worden, en de magazijnen worden nog dagelijks bijgevuld, zij het nu met enige vertraging, meer als 1000 keukens nog uit voorraad.

Kortom: De situatie kan dagelijks, of zelfs per uur veranderen, leveranciers hebben problemen met aan-leveringen, hebben onderbezetting in hun fabrieken, hebben een te kort aan chauffeurs, maar ze redden het gelukkig nog wel.
Dus we draaien met “hangen en wurgen” door, met heel veel thuiswerkers en trouwe medewerkers die hun stinkende best doen om al onze afspraken na te komen.
Verder waken wij ook voor de gezondheid van onze klanten, medewerkers, monteurs, transporteurs, klanten en relaties, wij verwachten dit zelfde van u.
Blijf gezond!
Mark en familie Verkerk

Graag mailen i.p.v. bellen! Wij zullen u op deze pagina 24/7 op de hoogte houden van actualiteiten, mochten dit nodig zijn
Staat uw vraag er niet tussen? Maak dan gebruik van het contactformulier onder aan deze pagina, en ontvang 24/7 een reactie.

KEUKEN KOPEN?

U wilt een keuken bij ons kopen, en vraagt zich af, hoe gaat dat in zijn werk.

Lees meer

KEUKEN GEKOCHT!

U heeft een keuken gekocht, wat zijn nu de vervolgstappen?

Lees meer

SERVICE/KLACHTEN

Bij Keukenwarenhuis draait alles om blije klanten! Bent u niet blij? Meldt het ons!

Lees meer

KEUKENMONTAGE HULP

Gaat u zelf de keuken monteren? Bekijk hier onze montage tips!

Lees meer

WAAR VIND IK JULLIE

Komt u gezellig langs? Hier vindt u al onze filiaaladressen en contactmogelijkheden.

Lees meer

GARANTIE

Bij Keukenwarenhuis draait alles om blije klanten. Lees meer over onze garantie.

Lees meer

AFSPRAAK  MAKEN?

Op zoek naar een nieuwe keuken of ontwerp ? Maak dan hier een afspraak.

Lees meer

REVIEWS

Graag de mening van anderen horen? Hier kunt u de reviews van Keukenwarenhuis.nl lezen.

Lees meer

ONS FAMILIE BEDRIJF

Wij zijn een volledig zelfstandig familie bedrijf, met nu reeds de derde generatie!

Lees meer

STAAT UW VRAAG ER NIET TUSSEN?
U kunt contact opnemen op de volgende manieren:

– (TIP) Gebruik onderstaand contactformulier 

– Direct (1-op-1 en 24/7) via een Facebook Chatbericht

– Door te bellen: Dordrecht: 088-0101201 / Ter Aar: 088-0101200

– Door te mailen naar: info@keukenwarenhuis.nl

Z

Volledig zelfstandig Familiebedrijf

Z

JUIST NU IN ALLE RUST EEN KEUKEN KOPEN, OF KIES VOOR EEN KEUKEN OFFERTE ONLINE!

Z

1000 COMPLETE KEUKENS DIRECT UIT VOORRAAD, MET OF ZONDER MONTAGE

KEUKENWARENHUIS.NL STAAT ALTIJD VOOR JE KLAAR!

  • VOLLEDIG ZELFSTANDIG FAMILIEBEDRIJF

  • 114 VAST LAAG GEPRIJSDE KEUKENDEALS

  • APPARATUUR TEGEN ONZE INTERNETPRIJZEN

  • 1000 KEUKENS UIT VOORRAAD B2C/B2B

  • 12 MAANDEN RESERVEREN MOGELIJK

  • 2x PER DAG SCHONE SHOWROOM EN TOILETTEN

  • RUSTIG EN ONTSPANNEN ZELF ORIËNTEREN

  • ALLES MET FIXED PRIJZEN IN DE SHOWROOM

  • EXTRA VOORDEEL OP VOORRAAD KEUKENS

  • KIEZEN EN KOPEN IN 2 STAPPEN

  • MONTAGE IN GEHEEL NEDERLAND

  • GRATIS EN VEILIG PARKEREN