'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Ook wij hebben na een goed advies besloten de keuken bij Keukenwarenhuis.nl te kopen. Echter, als je de pech hebt een slechte monteur te treffen en bij oplevering te maken krijgt met een flink aantal gebreken, heb je een probleem. Verkeerde draairichting van de koelkast kast, twee panelen niet goed afgewerkt, verkeerd formaat eindpaneel en een verkeerde vriezer geleverd. En dan merk je dat ze het geld binnen hebben en begint de ellende. Je leest het goed, twee jaar bezig geweest om de keuken enigszins goed te krijgen. Wat een verschrikkelijke klantenservice. Wat een arrogantie zit daar. Fout op fout. Vijftig mailtjes, de nodige belletjes, 8 keer een monteur over de vloer te hebben gehad, 4 contactpersonen en zelfs weer langs te gaan om de communicatie weer op gang te brengen. En dan blijkt ook nog, na expertise dat de keuken nog een keer uit elkaar moet op de boel opnieuw te stellen. Jullie moeten je schamen Keukenwarenhuis! En dat vinden ze dan ook zelf wel blijkens hun excuses (via de mail!) welke ik eindelijk na twee jaar kreeg. Jammer dat ik niet eerder contact had gezocht met de directeur want dan had hij wellicht nog wat voor mij kunnen doen?? Zorg er gewoon voor dat er bij de klantenservice mensen zitten die zich kunnen inleven in de situatie en niet domweg steeds maar zeggen ‘vervelend ik ga het opnieuw bestellen”. Maar je koopt er niks voor en je blijft achter met een bak frustratie

26-11-2022

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine