Klant = koning totdat er betaald is. Bij levering van de keuken klopte er veel niet. hierdoor moesten er veel onderdelen opnieuw besteld worden. nu een aantal maanden verder wachten we daar nog steeds op waardoor we o.a. lekker koken zonder afzuigkap. De monteur moet een afspraak maken maar dit zou lang duren ivm de schoolvakanties ? welke zijn dit in Januari ?? De montage van de keukenplint en de aftimmering van de afzuigkap zijn zeer amateuristisch en totaal niet naar wens. De keuken plint aan de bovenkant is aangelengd met een plastic koppelstuk waar je vol tegenaan kijkt in de keuken. De betimmering zeer amateuristisch en dan niet te spreken over het kitwerk. Zowel op de tekening als op de orderbevestiging staat de lengte van deze plint in zijn totaal aangegeven maar hun blijven volhouden dat dit niet mogelijk is en willen totaal niet kijken naar een oplossing. naast mailcontact heeft bellen al helemaal geen zin. na ongeveer een boekdikte aan mailcontact met de winkel is medewerking in de verste verte te zoeken / en water bij de wijn doen ho maar. De keuken is toch betaald dus nu moeten we het maar lekker zelf uitzoeken. Zelf na een bezoek in de winkel werd ons plechtig beloofd erachteraan te gaan en een oplossing te zoeken om kort daarna een mail te krijgen waarin kort staat aangegeven dat ze helemaal niks gaan oppakken. Vanuit ons zijn er meerdere opties gegeven om dit probleem op te lossen. ook hieraan geven ze geen gehoor. In de afgelopen weken is mij 3x toegezegd dat ik teruggebeld zou worden maar dit is nooit gebeurd. En zo kan ik nog wel even doorgaan. kortom !! Wij dachten een kwaliteits keuken te kopen maar kwamen terecht bij het slechtste bedrijf in de keukenbranche. Zeer spijtig en zonde van de zuur verdiende centen.
11-02-2023