'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Op 26-9-2014 vaatwasser met frontbediening gekocht en meegenomen. Bij het installeren valt op dat mijn frontje niet op de vaarwasser past, omdat naar nu blijkt (monteur is geweest) de deur scheef gemonteerd is. Ik heb gebeld en gevraagd of ik de machine kon komen omruilen die avond het was tenslotte vrijdag. Maar nee dat kon niet want ze gingen op maandag contact opnemen met de leverancier! Omdat ik op maandag middag naar het ziekenhuis moest dinsdag gebeld of er al wat bekend was. Niet dus! Woensdag nog een keer gebeld hoe of wat! Kreeg donderdag 2 oktober telefoontje en raad eens??? Mailtje ontvangen over mijn klacht en ja afspraak kon gemaakt worden en wel op 10 oktober. Zojuist is de monteur geweesten deze heeft mijn klacht verholpen. De vaatwasser mocht al die tijd niet gebruikt worden door jullie telefoniste. Ik heb nu dus een vaatwasser precies 2 weken staan en er totaal geen plezier van gehad. Ik snap nog steeds niet waarom je als je een klacht hebt je produkt niet mag ruilen ik heb dit immers zelf meegenomen! En ook nog op dezelfde dag! De service van jullie bedrijf is MEGA SLECHT!!!! Ter Aar doe er iets aan!

10-10-2014

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine