Goedemorgen Keukenwarenhuis, 1.5 maand geleden is mijn (voorraad)keuken geleverd. Nadat de plaatsing tot 2 keer toe op het laatste moment is afgezegd is deze uiteindelijk vorige week woensdag geplaatst, althans geplaatst bij het plaatsen bleek dat de keuken niet goed was ingemeten en dat er naar een oplossing gezocht zou worden. “excuses en we gaan dit zsm voor je oplossen want dit kan niet” aldus Jos van de serviceafdeling. Vervolgens probeer ik iedere dag telefonisch contact met Jos te krijgen die nauwelijks tot niet te bereiken is en zijn er inmiddels al 30 collegas die “notities” voor hem hebben achterlaten met als resultaat: een grote stilte en een totale chaos in mijn huis…. Wellicht dat je dit wel leest Jos en dat je zoals je eerder hebt beloofd nu wel iemand stuurt die het oplost!! Mocht men mij op dit moment vragen of zij ook een keuken bij Keukenwarenhuis moeten kopen zal ik op dit moment nee zeggen ondanks de goede service en de mooie keukens in het begin, komt daar nu niets meer van terecht.
18-6-2015