'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Een mooie koelvriesconbinatie gezien in de winkel in Ter Aar, zonder prijs. De prijs gevraagd aan een verkoper, Kevin. Hij vertelde de prijs, 532 euro. Na enig verder rondkijken was ik, samen met 2 vrienden, overtuigd, ik koop deze rode koelvriescombinatie voor 532 euro. Bij aflevering kreeg ik een zilvergrijze RVS koelvriescombinatie. Gebeld naar de winkel, het was allemaal mijn fout. Kevin heeft alles goed gedaan. De koelkast die ik had gezien en wilde hebben, bleek bijna 1700 euro te kosten. Die kon ik krijgen, maar dan moest ik wel 1160 euro bijbetalen, geen cent minder. Service: Nee dus. De koelkast terug nemen, dat kan. Maar geld terug geven doet het Keukenwarenhuis niet. Ik kon een tegoedbon krijgen. Mijn vrienden hebben bevestigd dat ik de prijs van de rode koelkast heb gevraagd en dat Kevin heeft gezegd dat die prijs 532 euro was. Maar Keukenwarenhuis blijft volhouden dat ik een verkeerde koelkast heb besteld, een RVS kast. Geen enkel compensatie van Keukenwarenhuis. Ik koop graag in winkels vanwege de service, maar bij Keukenwarenhuis koop ik niet meer.

3-7-2017

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine