Je wordt tijdens het uitzoeken van je keuken met alle egards behandeld. Daarna gaat het mis. Voor het inmeten kwam de monteur de eerste keer al niet opdagen. De tweede keer gelukkig wel en dan wordt er even een meetlat ergens langs gehouden en klopt het allemaal met wat uitgezocht is. De keuken wordt besteld en geleverd en dan komen de problemen. De keukenmonteur begint met plaatsen en blijkt dat er voor wat betreft het aanrechtblad toch niet goed is ingemeten. Er is een smetplint nodig van 4 cm. Deze plint wordt besteld. Dan ga je bellen wanneer aflevering c.q. plaatsing volgt. Diegene die je moet hebben is er uiteraard niet en terugbellen zoals beloofd gebeurt ook niet. Nog een keer bellen, zelfde verhaal. Dit herhaalt zich meerdere keren. Uiteindelijk dan toch bericht dat de smetplint er is. Afspraak gemaakt voor plaatsing, op de ochtend zelf een telefoontje, helaas de smetplint is niet goed en moet opnieuw besteld worden. Dan begint hetzelfde verhaal weer van voren af aan. Bellen, meneer is er niet, belt terug, Nee dus. Het gebeurde zelfs op een middag dat we belden en bericht kregen dat meneer inmiddels naar huis was en toen we 5 minuten later belden dat meneer er wel was en zelfs aan de telefoon kwam. Helaas bleek uiteindelijk dat ook deze smetplint niet goed was en dat hij dus voor de derde keer besteld moest worden. Na 6 maanden gedoe uiteindelijk zelf maar eens op gesprek gegaan bij het keukenwarenhuis. Helpt ook niet. Ze doen gewoon niets voor je.
Uiteindelijk bleek ook nog 1 van de kastjes beschadigd aan de onderkant na 5 maanden. Dit kastje is weliswaar onmiddelijk opnieuw besteld. Toen het binnen was kregen we een mail die c.c. aan de keukenmonteur was gestuurd. Na levering (3 weken later) zelf maar eens contact opgenomen met de monteur omdat hij dat niet deed. Duurde uiteindelijk nog 5 weken voor hij kon plaatsen. Kortom: een zaak waar we nooit meer naar toe gaan.

18-08-2019

Reactie Keukenwarenhuis.nl
Beste Dorien, wij betreuren enorm dat je niet tevreden bent. Dat is niet wat we nastreven, in tegenstelling juist. Onze oprechte excuses dat het allemaal zo gelopen is. We hebben je een mail gestuurd om zo samen tot een oplossing te kunnen komen. Groeten, Victoria