'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Goed en plezierig geholpen bij de aankoop van de keuken. De monteur die de keuken zou plaatsen werd ook aanbevolen voor de voorwerkzaamheden zoals het afbreken van de oude keuken. Praktisch om alle werkzaamheden in één hand te houden. Het afbreken en plaatsen zijn grotendeels gedaan begin april 2019.
Meteen na Pasen 2019 wordt de keuken helemaal afgemaakt zo wordt afgesproken. We hebben t over 23 april.
Dat loopt wat uit, want het nieuwe stucwerk is nog niet droog en kan ik niet schilderen.
Er zijn ook enkele beschadigingen door de monteur waar genomen en de afzuigkap en wat andere klusjes moeten nog gedaan worden. De beschadigingen zal de monteur aan het Keukenwarenhuis doorgeven zodat e.e.a. besteld kan worden. Duur: ongeveer 2 weken.
Wij hebben niets meer vernomen. Noch van de monteur, noch van het keukenwarenhuis.
Een telefoontje op 23 mei met Arjan van het keukenwarenhuis leert dat wegens onenigheid tussen monteur en het keukenwarenhuis de contracten en contacten beëindigd zijn met onmiddellijke ingang van april (4 weken eerder!). Het keukenwarenhuis neemt de verantwoordelijkheid op zich en zegt er voor te zorgen dat alles correct afgehandeld zal worden. Hij zal een andere monteur sturen waarschijnlijk 27 mei al.
Na héél véél telefoontjes van onze kant -Arjan is net de deur uit, Arjan zit net in vergadering, Arjan zal u meteen terugbellen (niet dus) is het 6 juni geworden en nog steeds niks gehoord. Arjan is net de deur uit.
8 juni 16.45 bel ik en krijg Arjan eindelijk rechtstreeks aan de telefoon. ‘Ach, heeft de monteur U nog niet gebeld?’. Ik vraag het nummer van de monteur zodat ik deze zelf kan bellen en dat werkt. Meteen na zijn vakantie komt de nieuwe monteur op 18 juni. Beschadigde spullen gaan besteld worden en na levering wordt meteen het ‘nogtedoen’ lijstje afgewerkt. Hij ‘Jeroen’ heeft een prima oplossing voor het oude gat van de afzuigkap.
8 juli weer gebeld met het keukenwarenhuis. De lichtplank is wel besteld maar nog niet binnen. Zodra deze is ontvangen wordt contact opgenomen. Zegt Moniek. Op 23 september nog niet één telefoontje van het keukenwarenhuis gekregen.
Ondertussen maak ik een afspraak met monteur Jeroen voor 25 september. De kap voor de afzuigkap heeft hij klaar. Hij gaat zelf naar het keukenwarenhuis om de lichtplank op te halen en dan op 25 september -5 maanden later!!!- is de keuken klaar, eindelijk.
Een fijne keuken, helemaal zoals ik in gedachten had. Een fijne monteur, die mee denkt en ook nog zegt dat ik hem àltijd mag bellen als er wat is. Een 10 voor de keuken, een 10 voor de monteur.
Dat er bij de klantenservice dingend e.e.a. bijgeschaafd mag worden om het plezier in de aanschaf van een nieuwe keuken niet te vergallen moge duidelijk zijn.

21-10-2019

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine