'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Deze zomer hebben zowel wij als onze dochter en schoonzoon een keuken gekocht in Dordrecht.In eerste instantie waren wij tevreden maar sinds de plaatsing in juli en augustus zijn onze beide keukens nog steeds niet af.Na de plaatsing mankeerde er een aantal zaken aan de keukens.Na uiterst moeizaam kontakt met het Keukenwarenhuis zijn er wat dingen verholpen maar lang niet alles.Bij onze dochter had de monteur de helft van de spullen niet bij zich omdat die niet binnen waren(wat is dan het nut om een monteur te sturen)en is staat de magnetron los in de kast nadat er een strip vervangen is,Bij ons sluit na het plaatsen van en nieuwe kast de dur van de vriezer niet goed(waardoor hij al 2 keer ontdooid is en we de inhoud weg konden gooien),zit er een stopkontakt los en zit de deur van de vaatwasser scheef. Na diverse mails en beloftes dat we teruggebeld worden zijn we na een aantal maanden nog steeds niet geholpen.Wij hadden de hoop dat Keukenwarenhuis zich onderscheidde van andere keukenzaken maar helaas is onze ervaring dat zij niet anders zijn.Ook hier wil men heel graag verkopen maar daarna is er niemand meer thuis. Wij kunnen ons voorstellen dat er iets mis kan gaan maar het is wel heel toevallig dat dit bij beide keukens na 4 maanden nog steeds het geval is. Wij zijn er in ieder geval klaar mee en hopen dat alles op korte termijn eindelijk opgelost wordt en hopen Keukenwarenhuis daarna nooit meer nodig te hebben.

26-11-2015

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine