Na lang zoeken naar een Nolte keuken werd ons geadviseerd naar Ter Aar te gaan voor een Nolte keuken. Daar aangekomen waren er keuze zat aan keukens. Wij werden goed geholpen en geadviseerd door de verkoper en al onze wensen hebben wij kunnen waarmaken in de samengestelde keuken.
In mei 2019 werd onze keuken geleverd en ook deels geplaatst. Wat wij niet wisten was dat deze keuken ons heel veel geduld en stress zou kosten . Je leert als consument gedurende deze periode welke bedrijven hun verantwoordelijkheid nemen.
De monteur die deze keuken voor ons geplaatst heeft, moest nog langs komen om enkele werkzaamheden af te maken. Dit bedrijf heeft zijn verantwoordelijkheid niet genomen, waardoor zij Keukenwarenhuis in een kwaad daglicht hebben gebracht naar de klant toe.

Na dit hoger te hebben gezocht kwam Keukenwarenhuis in beeld en brachten een huisbezoek om de situatie zelf waar te nemen. Na duidelijke afspraken gemaakt te hebben met de monteur kon hij zijn werkzaamheden voortzetten. Deze kwam hij echter ook weer niet na…

Keukenwarenhuis besloot toen om deze monteur niet meer bij ons in te zetten. Wij kregen een nieuwe monteur ( Jurry Martinus) een monteur om U tegen te zeggen. Deze meneer kwam, en loste de problemen op die de anderen 8 maanden geleden nagelaten hebben. Onze keuken is vandaag 31-01-2020 uiteindelijk af….

Jurry als je dit leest bedankt

De communicatie naar het management (mevr. de Visser) van Keukenwarenhuis was top. Vanaf het probleem bij haar bekend was zat ze er continue bovenop. Je bent een topper….

De service van het bedrijf is uitstekend ondanks het in gebreke stellen van de monteur…

31-01-2020