Jezelf vooraf goed orinteren, en vooral vooraf eerst eens een kijkje nemen, scheelt een stuk. Voordat het product daadwerkelijk staat, moet je goed in je schoenen staan. In ons geval maakte de bladleverancier er een potje van. Het voldeed absoluut niet. Gelukkig ging Keukenwarenhuis hier in mee. Bij welke zaak krijg je – zonder morren – een derde blad op je keuken? En advies: vraag of de stankafsluiter in de verkoopprijs zit. Anders moet die na de plaatsing nog apart worden afgerekend! Gemak: 8 Het gemak van het KWH is, dat alles ruim is uitgestald, en er dus goed overzicht is van alle mogelijkheden. Van keukenfronten tot apparatuur. De bereikbaarheid, de ruime parkeergelegenheid en de opzet van de winkel nodigen je daartoe ook uit. Service: 8 Bij KWH geldt net als bij iedereen: als je jezelf voorbereid hebt, loopt het vanzelf. Als ‘eind goed, al goed’ is, is de service van KWH prima. In ons geval moesten we wat (veel) geduld hebben, en een medewerker die begrip toonde, maar toen kwam het allemaal dik in orde. Assortiment: 8 Het assortiment van KWH is overweldigend. Dus moet je goed weten wat je wilt. Dat maakt het gesprek met de verkoper ook leuker. Als je voor een merk gaat en ze voeren het, is alles te koop en doorgaans voor minder dan bij de concurrent. Aanbeveling: 8 Aan iedereen, met vertrouwen. Maar wel onder het motto: ‘bereid je goed voor als je een keuken gaat kopen’.
24-2-2015