KEUKEN GEKOCHT?
NU DE VERVOLGSTAPPEN:

DE UITGEWERKTE TEKENINGEN

Wij sturen zo snel mogelijk na de aankoop u de tekeningen en uitwerking van uw keuken!

– Dit kan 48 uur tot twee weken duren. Dit is afhankelijk van de geplande levertijd. De spoed en voorraadkeukens werken wij altijd eerst uit, en vervolgens de orders die verder weg zitten en geen speciale haast hebben.

– Wij verzoeken u deze uitwerking nogmaals te controleren, en ziet u dingen welke naar uw mening anders kunnen, mogen of moeten, noteer dit dan alstublieft, zodat u er aan denkt dit met de afroeper te bespreken. Tijdens de afroep kunt u alles nog aanpassen.

METEN EN WERKVOORBEREIDING

Na de aankoop van uw keuken ontvangt u een uitgewerkte orderspecificatie voorzien van tekeningen. Indien gewenst kan er voor uw bouwdepot 4 (vier) weken voor de levering een factuur worden verstuurd. U dient dit zelf tijdig aan te geven. Heeft u geen bouwdepot, dan ontvangt u de factuur na betaling.

De tekening wordt gemaakt aan de hand van de gewenste levertijd van uw keuken. Dit houdt in dat wanneer de levering van uw keuken op korte termijn is, uw specificatie en tekening voorrang krijgen in het proces om de levertijd te kunnen garanderen. Dit kan dus betekenen dat wanneer u vroeger dan anderen bent met uw aankoop, dit iets langer kan duren.

Indien u de keuken door Keukenwarenhuis.nl laat monteren, neemt de monteur ruim op tijd contact met u op. De monteur komt bij u nameten en kijkt of hetgeen we in de showroom hebben bedacht volledig technisch haalbaar is. Ook kan de monteur u aanwijzingen en tips geven ten aanzien van het voorbereidend werk. Mocht u aanvullende werkzaamheden hebben, dan kunt u dit met de monteur bespreken. De kleinmaterialen, zoals eventueel een nieuwe gasslang, nieuwe vaatwasserkraan, sifon, perilexstekker, en extra werkzaamheden als leidingen verleggen, extra elektragroepen enz., worden door uw monteur rechtstreeks geoffreerd. Deze worden door de monteur ook rechtstreeks met u  afgerekend. 

AFROEPGESPREK

Hierna volgt het “afroepgesprek”. Het afroepgesprek is de fase waarin de puntjes op de i worden gezet. Tijdens de aankoop hoeft u dus niet alle details in één keer te kiezen. Tijdens de afroep worden de inmeetgegevens van onze monteur getoetst aan het eerder gekozen ontwerp. Meestal is dit goed, zo niet, dan zijn aanpassingen altijd mogelijk.

Ook gebeurt het dat de monteur ter plaatse aanvullende tips aan u heeft gegeven. Deze kunnen dan ook verwerkt worden. Dit gesprek vindt uitsluitend op afspraak plaats met één van onze technische uitwerkers tussen de 6 en 12 weken voor de levering van uw keuken.

Het afroepgesprek vindt meestal plaats in het filiaal waar u gekocht heeft. In sommige gevallen verzoeken wij u in ons andere filialen af te roepen, indien i.v.m. drukte of bezetting, of t.a.v. de planning voor een snellere levertijd.

Na de afroep wordt de keuken direct besteld bij de leveranciers, en zijn er GEEN wijzigingen meer mogelijk. Dit om fouten in bestellingen te voorkomen en om de levertijd niet in gevaar te brengen.

DE BETALING VAN UW KEUKEN

– Keukenwarenwarenhuis.nl vraagt GEEN aanbetaling!

– Bij de verkoop en afroep zijn de betalingsmogelijkheden met u besproken, welke wij ook op het opdrachtformulier en afroepformulier aangeven.

– Ook bellen wij u hier nog over, ca. anderhalve week voor levering om dit nogmaals af te stemmen, u ontvangt van ons sowieso een “betaalbrief” met een iDeal link, zodat u gemakkelijk en veilig kunt betalen! Ook kunt u het bedrag natuurlijk zelf overmaken.

– Let op indien u wenst te betalen vanuit uw bouwdepot! Vele banken verlangen dan een factuur op voorhand, deze kunt u bij ons aanvragen. Vaak gaat er bij de bank wel een goede week overheen, dus zorg dat u op tijd uw geld uit het bouwdepot vrijmaakt zodat u ons kunt betalen.

– Contant betalen? Let op: voor uw en onze veiligheid, en die van onze chauffeurs en andere medewerkers, kunt u uitsluitend in ons filiaal in Ter Aar contant betalen!

DE LEVERING VAN UW KEUKEN

Rond anderhalve week voor de afgesproken levering wordt u gebeld om de levering nogmaals te bevestigen. Keukenwarenhuis.nl vraagt u dan of er nog bijzonderheden zijn ten aanzien van de levering en de bereikbaarheid van het afleveradres. Wanneer uw keuken wordt bezorgd moet er voldoende loopruimte zijn, zodat de bezorgers uw keuken gemakkelijk in de gewenste ruimte kunnen zetten (altijd binnen in huis, of buiten op uw wens en uw eigen risico).

Indien u gekozen heeft om onze monteurs de keuken te laten monteren, gaan deze (meestal) de volgende dag aan het werk. Aan het einde van de montage vindt er een oplevering plaats door uw monteur. Samen controleert u de keuken grondig. Mochten er onvolkomenheden zijn, dan wordt dit op het opleverformulier geschreven.

Indien u de keuken zelf af wilt halen bij ons magazijn, verzoeken wij u uiterlijk een week voor de afhaaldatum een afspraak te maken. Vanwege het volume en gewicht, en om schade te voorkomen, dient de keuken door minimaal twee personen afgehaald te worden.

KLANTENSERVICE EN NALEVERINGEN

Indien wij de montage van uw keuken verrichten, bestellen wij aan de hand van de opleverlijst de benodigde onderdelen voor u na. Zodra deze zijn geleverd, neemt de monteur contact met u op voor het maken van een serviceafspraak.

Wanneer u de montage zelf verricht, verzoeken wij u binnen 14 dagen eventuele onvolkomen-heden aan ons te melden via mailadres:
Voor Ter Aar mail naar: klantenservice@keukenwarenhuis.nl
Voor Dordrecht mail naar: klantenservicedordrecht@keukenwarenhuis.nl

De levertijd van de service onderdelen is sterk afhankelijk van het merk of de producten, soms kan het net zo lang duren als het bestellen van een complete keuken, omdat onderdelen weer door dezelfde molen moeten. Vervolgens schakelen wij dezelfde monteur in die uw keuken gemonteerd heeft, deze maakt persoonlijk met u een afspraak wanneer dat kan plaatsvinden. Wachten is vervelend, doch zullen wij er alles aan doen deze periode zo kort mogelijk te houden !

GARANTIEBEPALINGEN APPARATUUR

Bewaart u de handleidingen van uw apparaten goed. Hier staat ook meestal de garantieduur in. Soms wordt er bij meerdere apparaten van een merk ook langer garantie gegeven, hier dient u zich dan in vele gevallen bij de leverancier voor aan te melden.

Ook vindt u in de handleiding het servicenummer van de leverancier, zodat u direct zelf met hen een afspraak kunt maken. Dat werkt snel, direct en gemakkelijk. Onze apparatenleveranciers maken direct snel en gemakkelijk met u samen een afspraak ! Uiteraard blijft Keukenwarenhuis.nl verantwoordelijk voor de garantie !!

KLACHTEN OF SERVICE AANVRAGEN

Indien u klachten heeft, omdat er niet goed voor u gezorgd wordt, willen wij dit heel graag weten!

U kunt uw klacht mailen naar:
– Voor Ter Aar mail naar: klantenservice@keukenwarenhuis.nl
– Voor Dordrecht mail naar: klantenservicedordrecht@keukenwarenhuis.nl
– Of eventueel bellen 088-0101200 op werkdagen 10:00 – 17:00 uur.
– Of indien het naar uw gevoel ECHT niet goed gaat? Meldt het dan online met een Persoonlijk Bericht via Facebook Keukenwarenhuis.nl (24/7!)

Management team Keukenwarenhuis.nl:
– Dringend? klik hier voor het 24/7 berichtenformulier 
– Ter Aar: Mark Verkerk, 088-0101200 of mailen naar markverkerk@keukenwarenhuis.nl
– Dordrecht: Remco Fuchten, 088-0101201 of mailen naar remcofuchten@keukenwarenhuis.nl

Z

Volledig zelfstandig Familiebedrijf

Z

grootste keukenshowrooms van nederland

Z

Ontzorgde Keukendeals, EN OUTLET KEUKENS, NU ook uit voorraad

KEUKENWARENHUIS.NL, DAAR MOET JE GEWEEST ZIJN!

  • VOLLEDIG ZELFSTANDIG FAMILIEBEDRIJF

  • 114 VAST LAAG GEPRIJSDE KEUKENDEALS

  • APPARATUUR TEGEN INTERNETPRIJZEN

  • 1000 LUXE KEUKENS - OP MAAT - UIT VOORRAAD

  • 12 MAANDEN RESERVEREN MOGELIJK

  • RUSTIG EN ONTSPANNEN ZELF ORIËNTEREN

  • ALLES MET FIXED PRIJZEN IN DE SHOWROOM

  • EXTRA VOORDEEL OP VOORRAAD KEUKENS

  • KIEZEN EN KOPEN IN 2 STAPPEN

  • MONTAGE IN GEHEEL NEDERLAND