'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Mij *Nolte Lux* keuken bestelde ik op 11 december 2013. Vanaf het eerste moment ging het al mis in de communicatie.Wij hadden een grote koelkast zonder vrieskast. Dus inplaats van de koel/vriescombinatie verzochten wij om een vrieskast voor dezelfde inbouwruimte. Wij kregen een kleininbouw ding van 85 liter terwijl wij 220 liter gewend zijn. Aanpassen dus! Nu wachten wij reeds 11 maanden op het afronden van de waste. Wij wassen af zodat het belangrijk is om het water via een systeem weg te laten lopen. Dit gaat steeds kapot. Vaak kwam er dan een zzp’ er die al bij voorbaat zei, ” ‹s zo weer kapot”. Nu zou er eindelijk een nieuw systeem ingebouwd worden. Ook nieuwe deur, *Nolte* zegt qua kwaliteit niets, net zo slecht als de anderen.Maakt de zzp”er een afspraak en komt wederom niet. Wij hebben er absoluut genoeg van deze amateuristische handelwijze en leggen de kwestie voor aan een jurist. Wees verstandig! Mijn naam is: Gerald Rik uit Zwaag/Hoorn.

29-6-2015

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine