'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Onze ervaring met het Keukenwarenhuis is helaas slecht te noemen. Levering van afgesproken bestelling en de communicatie is zeer bedroevend. Wij hebben in mei 2017 een keuken gekocht met de afspraak om deze in oktober 2017 te leveren die wij zelf zouden plaatsen. Genoeg tijd dus om alles correct te kunnen regelen lijkt mij. De keuken is inderdaad in oktober geleverd, echter met de volgende problemen; – Koel vriescombinatie ontbrak, zonder dit aan ons vooraf kenbaar te maken – 2 grote ladenblokken verkeerd geleverd. De besteklade ontbrak in deze ladeblokken. De fabrikant had aan het Keukenwarenhuis aangegeven dat dit niet mogelijk was met inductieplaat erboven. Zonder dit aan ons vooraf kenbaar te maken, was dit veranderd – Afsluitzijde was verkeerd van maat – In de deur van de vaatwasser zat een kleine beschadiging. Er is met de servicemonteur veel heen en weer communicatie geweest, wel vanaf onze zijde. Uiteindelijk zijn 1 week voor kerst de juiste ladenblokken bezorgd inclusief de besteklades zoals wij het besteld hadden (was dus wel mogelijk), een nieuwe deur van de vaatwasser en de juiste afsluitzijde. Echter de koel vriescombinatie was nog steeds niet leverbaar en er was ook geen zicht op de leverdatum. Uiteindelijk hebben wij maar besloten om een andere te accepteren. Dit was zeker niet onze voorkeur. Omdat we 2 onderkasten met lades moesten vervangen konden we het werkblad niet definitief monteren dus 2 maanden met een los blad de keuken gebruikt. Hierdoor konden de bijgeleverde smetplinten dus ook niet gemonteerd worden omdat het blad er nog af gehaald moest worden. Dus eindelijk de spullen binnen en lekker alles afmaken voor de feestdagen, blijkt er een smetplint beschadigd te zijn. Deze hadden we nog niet uitgepakt ivm kans op breuk. Dit hebben we weer gemaild aan de klantenservice, echter deze mail is nooit beantwoord. Bij het eerste gesprek met de klantenservice is ons toegezegd, dat de directie met ons in gesprek zou gaan na het oplossen van de klachten, omdat wij heel ontevreden zijn over de te veel gemaakte fouten vanuit het Keukenwarenhuis. Tot op heden hebben wij niets meer vernomen. Wij vinden dit een slechte nazorg/service. Dus voor ons nooit meer Keukenwarenhuis en zullen dat ook niet aanbevelen bij onze familie en bekenden Jan en Marjo de Wit Zoetermeer

11-1-2018

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine