'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Keuken aangeschaft bij keukenwarenhuis 26-12-2015 Prettige verkoper die meedacht Overeenkomst gesloten en aantekeningen van de verkoper meegekregen Een bestek zou worden uitgewerkt en worden opgestuurd, welke wij enkele weken later ontvingen. Aangezien wij toch liever andere apparatuur in de keuken wilde hebben dan initieel door Keukenwarenhuis was opgenomen en zij de deze niet konden leveren werden de opgenomen kosten hiervoor gecrediteerd en waren we vrij deze elders te bestellen. De elders gekochte apparatuur zou evengoed door de installateur worden geïnstalleerd zonder meerkosten. De keuken zou medio mei worden geleverd en voordien hebben we de oude keuken verwijderd en de keuken geheel voorbereid op de nieuwe keuken door de muren te laten stucken en extra elektriciteitsgroepen aan te laten leggen. Bij aflevering van de keuken werd al snel duidelijk dat er geen rekening was gehouden met een extra diep werkblad zoals door ons besproken met de verkoper en ook in zijn aantekeningen was vermeld. Telefonisch contact opgenomen met het KK warenhuis die verwezen naar het bestek dat wij hadden ontvangen en waarop een regulier blad was opgenomen. Ter compensatie mochten we voor 200 euro bij KK warenhuis besteden. Aangegeven dat we niets nodig hadden en het geld contant wilden ontvangen waarop we een aanbod kregen van 100 euro contant. Hier uiteindelijk maar mee ingestemd. Tot op de dag van vandaag (december 2016) dat geld nog niet ontvangen. Verder zat er een extra ladekast bij de keuken die we niet hadden besteld, maar gelukkig ook niet op de factuur stond. Terugsturen was niet nodig. Een van de geleverde hoekstukken bleek niet te passen. Tijdens de montage van de keuken heeft de monteur het composiet aanrechtblad gebroken en was daar redelijk overstuur van. Hem gezegd dat dit kan gebeuren en dat hij contact moest opnemen met het warenhuis om een nieuw blad te bestellen. Met de gedachte waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. We zagen dan ook geen reden om boos te worden. De keuken werd vervolgens zo goed en kwaad als het kon verder afgemonteerd en het wachten was op het hoekstuk en een vervanging voor het deel van het aanrechtblad dat was gebroken. Naar veel bellen en mailen waarbij je vaak niet in contact kon komen met de juiste medewerker en ook niet werd teruggebeld toch in contact gekomen. Besproken werd wanneer de onderdelen zouden worden geleverd en de keuken zou worden afgemaakt. Toen het aanrechtblad er eenmaal was en zou moeten worden vervangen kwam er een andere monteur. Deze monteur was alleen en er totaal niet op voorbereid dat er een zwaar (deels gebroken) aanrechtblad moest worden verwijderd en een nieuwe zou moeten worden geplaats. Nadat hij er iemand bij had geregeld om hem te helpen werd al snel duidelijk dat het geleverde stuk aanrechtblad niet de juist kleur had. Dit stuk was van een andere productie en had dus duidelijk kleurverschil met het andere stuk dat er nog op lag. Verder constateerde deze monteur dat de keuken er absoluut niet goed was ingezet. Hij vroeg letterlijk of wij niet boos waren en nam contact op met het KK warenhuis om de problemen door te geven. Het warenhuis heeft vervolgens enkele dagen later 2 van haar meest ervaren installateurs gestuurd om de situatie te beoordelen. De ellende bleek nog vele malen groter dan gedacht. De keuken stond er totaal niet goed in en hoe verder de keuken werd ontmanteld om te proberen de zaak op te lossen hoe meer zaken er aan het licht kwamen. Alles stond er schots en scheef in en de keuken zou geheel opnieuw opgebouwd moeten worden om tot het juiste resultaat te komen. De gasleiding die verplaatst was door de eerste monteur lag koud op het beton, de stroomvoorziening die onder de keuken doorliep was houtje touwtje aan elkaar geknoopt. Er lagen zelfs open contactdozen op de grond onder de kastjes waardoor bij een eventuele lekkage de kans op kortsluiting erg groot was. Voor de aansluiting van de gaskookplaat op de gasleiding was een oud type s

6-12-2016

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine