In Maart 2017 een keuken gekocht bij het filiaal ter aar. Het gehele bedrag moest voor levering worden betaald, ondanks dat wij graag wilden dat er een x bedrag zou worden betaald na plaatsing….dat kon dus niet… Levering half sept. 2017 Niet aanwezig op dag 1, spoelbak, kraan, wasemkap, verkeerde aanrechtblad, (wij hadden een dikker blad besteld), geen verlichting, verkeerd gemonteerde deur, beschadigd kastje…. Toch een aankoop van bijna 16000 euro… We zijn nu eind januari 2018, de verlichting is nog steeds niet opgelost, diverse malen gebeld maar en dat vind ik toch wel enorm knap van dit bedrijf…elke keer weer een andere smoes…ik denk dat ze daar een apart smoezenboek hebben liggen… De laatste smoes was dat de man van het magazijn net wegwas….maar als ik morgen terug bel zal hij er wel zijn… misschien zou het klantvriendelijk zijn als jullie mij terugbellen??? Ja dat kan ook….we zijn weer 2 weken verder….geen belletje…nu komt de verlichting weer in week 5…(mailtje) maar dat is me nu al 3 maanden beloofd… Tip: betaal aan maar niet het hele bedrag…doen ze het niet…ga naar een ander.
27-1-2018