'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

OP 27-03-2015 hebben wij een keuken besteld, samen met Erwin Jonker hebben wij heel gedetailleerd een tekening gemaakt waarbij we de oude keuken tekeningen er naast hadden hadden gelegd.Toen de monteur bij ons thuis kwam meten zijn alle specifieke wensen doorgegeven i.v.m het raam(inspring) en onze vloer. Rondom de vorige keuken hebben wij namelijk vloerverwarming geplaatst waardoor er rondom de keuken nieuwe tegels kwamen. dit verschil wilden we natuurlijk niet zichtbaar hebben. De monteur heeft dit specifiek erbij vermeld. Bij het afrondingsgesprek op 07-05-215 hebben wij dit nogmaals gezegd met een gedetailleerde tekening van onze keuken (inclusief maten). Henk-Willem Dorst heeft toen de afronding van de tekening gedaan. 17-08-2015 hebben wij het hele bedrag van 10.000 euro moeten betalen, 19-08 kregen wij een telefoontje dat de magnetron niet geleverd kon woorden. 4 maanden blijkt dus niet genoeg tijd om alles voor onze keuken in het magazijn te hebben, 2 dagen na betalen blijkt dat de keuken dus niet compleet geleverd kan woorden. Hierover hebben wij gebeld en hebben aangeven dat wij hier geen genoegen mee namen en dat er maar iets ter compensatie moest komen. 24-08 werd de keuken geleverd, toen bleek opeens wel een magnetron te zijn geleverd. Helaas begon hier pas onze nachtmerrie. Voor het plaatsen kwam Mark van Diemen, een geweldige monteur die er voor heeft gezorgd dat we niet gillend gek zijn geworden. De maten klopte niet waardoor de keuken niet paste. Aan de linkerkant kwamen we 10 cm te kort en aan de rechterkant was ons verteld dat we een kast van 30 cm hadden moeten hebben, maar dit moest dus 40 cm zijn. Het linkerbovenblad was niet alleen te kort maar was ook stuk in de hoek en het middelste bovenblad was smaller dan er aangegeven was waardoor de kraan niet achter de spoelbak paste maar dan maar aan de zijkant geplaatst moest worden, er was dus geen rekening gehouden met de herhaaldelijk aangegeven inspring. Bij een kleine kast was de hoek eraf en in de lange kast zat een pit. gelijk hebben wij gebeld en gezocht naar een oplossing, nu krijgen we een nieuwe kast om naast de andere te zetten zodat en de pit niet zichtbaar zou zijn en de maten zouden kloppen. Voor de linkerkant komt er een stollewand van een ander merk met een waarschijnlijk klein kleurverschil omdat er nergens anders een 10 cm stukje te vinden is. Dit moet dan nog eens 4 tot 6 weken duren. De monteur heeft zoveel mogelijk alsnog gemonteerd, dit was van 8 in de ochtend tot 7 in de avond, helaas was het toen nog niet klaar waardoor hij de volgende dag terug zou komen. Helaas voor ons werd het nog erger, Op de tekening is namelijk te zien dat de gasleiding direct achter de la van ons kastje zit waardoor de la niet dicht kan. Ook Blijkt de afzuigkap stuk geleverd te zijn, de motor lag los in de doos. nogmaals hebben wij gebeld en moeten nu weer wachten op nieuwe spullen. De monteur die ons door deze nachtmerrie heen helpt heeft zoveel als hij kon gedaan. Nu zitten we met 3/4 keuken waar zoveel mis mee is gegaan. Wij zijn ongelooflijk teleur gesteld. De keuken waar wij zo naar hadden uit gekeken heeft nu niets anders dan tranen van woede en verdriet op geleverd. De onprofessionaliteit van dit warenhuis is bijna niet te geloven.

26-8-2015

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine