'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Nolte keuken besteld op 20-2-2018. Zou begin juli ge├»nstalleerd worden en de monteur zou extra groepen maken in meterkast. Wij hebben zelf de oude keuken eruit gehaald. De keuken werd geleverd en de volgende dag zou monteur komen. ‘S middags kregen we van keukenwarenhuis telefoon dat monteur niet kon vanwege ziekte zoontje. 2e monteur kon pas 14 dagen later, deze wilde echter niet het extra werk in de meterkast doen dus hebben we lokaal bedrijf ingeschakeld daarvoor. Gelukkig maar want er moest meer werk gedaan worden dan dat de 1e monteur had aangegeven. 14 dagen zaten we dus met alle keukenkasten in de woonkamer en moesten we ons behelpen met een camping vuurtje. Monteur Mo beloofde er om 8 uur te zijn, wij wonen in Zeeuws vlaanderen en het werd 20 over 10. 2e dag idem dito. De uitsparing voor de gootsteen was verkeerd gezaagd dus half oktober werd nieuw keukenblad bezorgd dat Mo opnieuw zou installeren. Meerdere afspraken kwam hij niet na want moeder was overleden in Marokko, stond met pech bij Utrecht, was met vakantie enz. Toen ik belde met keukenwarenhuis werd mij gezegd dat ik hem wel de kans moest geven!!!!! Nadat hij had beloofd dat het voor kerst af zou zijn en dit weer niet gebeurde de monteur gebeld en die zei dat hij niet meer voor het bedrijf werkte!!! Weer naar keukenwarenhuis gebeld. Gelukkig hadden we nu iemand aan de lijn die wel begrip toonde, een nieuwe monteur werd geregeld, Jeroen. Jeroen was er netjes op de afgesproken tijd en is een hele dag met mij bezig geweest om het zootje van de voorganger weer in orde te krijgen en heeft dat ook gedaan. Een pluim voor Jeroen!!!! Alleen jammer dat keukenwarenhuis de klanten die zoiets overkomt niet tegemoet komt met een presentje of iets dergelijks

23-01-2019