bij keukenwarenhuis in okt 2017 een nieuwe keuken uitgezocht. deze zou geleverd worden in week 4 van 2018. op de afgesproken dag komt de vrachtauto voorrijden. de chauffeur komt met een pin automaat naar binnen, maar de pinautomaat accepteert de Amex kaart niet, de chauffeur vloekt, weer de verkeerde pin automaat meegegeven. bellen met ter aar, over een uur komt er iemand met een andere pin automaat, maar ondertussen wordt de keuken, tegen de regels in, uitgeladen. dan komt een derde persoon de andere pin automaat brengen, Amex kaart erin, resultaat, kaart niet geaccepteerd. weer bellen met ter aar, ander pin apparaat ophalen in dordrecht. dit pinapparaat werkt ook niet mee, dus is de keuken weer ingeladen. vooraf met keukenwarenhuis alles geregeld over de betaling via Amex, maar het keukenwarenhuis, is bij navraag bij Amex, niet aangesloten bij Amex. aan de wijze van communiceren van keukenwarenhuis valt nog veel te verbeteren. ook het vooruit betalen van het gehele bedrag voor levering is buiten gewoon afwijkend. als ik niet alles in het werk had gesteld om te betalen met Amex dan heeft keukenwarenhuis gelijk, maar een getekende verklaring van het keukenwarenhuis, dat er met Amex per pin kon worden betaald, zorgt er nu voor dat we geen keuken geleverd hebben gekregen, om dat ik niet in de gelegenheid ben gesteld om met Amex krediet kaart te betalen, ondanks de schriftelijke toezegging. mijn vertrouwen in keukenwarenhuis is hierdoor ernstig beschadigd.
27-1-2018