'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

In 2014, dus 10 jaar geleden, hebben wij een nieuwe Nolte keuken gekocht en laten plaatsen door het Keukenwarenhuis, tot onze volle tevredenheid en we zijn nog steeds heel erg blij met onze keuken. Afgelopen week gingen er, na 10 jaar intensief gebruik van de 2 meest gebruikte keukenkastjes, de soft-close scharnieren kapot, er vielen metalen stukjes uit de scharnieren en de soft-close werking was weg, waardoor we de kastjes nu voorzichtig dicht moeten doen, anders klappen ze meteen hard dicht. Na contact gehad te hebben met Mw. Jessica van der Neut, van de klantenservice van het Keukenwarenhuis, kregen wij bericht dat het niet meer onder de garantie viel, wat wij uiteraard wisten, maar wij toch uit “coulance” 4 nieuwe soft-close scharnieren, van onze Nolte keukenkastjes, kosteloos krijgen toegestuurd, wat een supergoede service, hartelijk dank alvast hiervoor! Wij kijken, met volle tevredenheid, uit naar de te ontvangen scharnieren, zodat onze deurkastjes weer jaren mee kunnen met een goed werkende soft-close werking!
Voor ons is het Keukenwarenhuis onze huisleverancier, en als we in de toekomst ooit weer een nieuwe keuken moeten hebben, dan weten wij uiteraard waar wij moeten zijn: “het Keukenwarenhuis” klasse!!

Ruud Koet en Ellen van Hal
Leiden.

27-08-2024

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine