'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

Het gesprek dat bedoeld was om na de koop de puntjes op de I te zetten, bleek een truc om de keuken nóg duurder te maken. Levering was abominabel, het aanrechtblad paste niet. Klantenservice was onbeschoft en beslist niet klantvriendelijk. Een kast was helemaal verkeerd, dus daar moest een nieuwe voor komen, te weinig plankdragers meegeleverd etc etc. Kortom, er moest nog van alles vervangen worden en er moesten onderdelen komen, die zijn er nu nog niet. Keuken werd in juli geplaatst, echt beroerd.

22-9-2017

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine