'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

in 2015 keuken gekocht ,en deze is in november geplaatst wat goed was gegaan,we hadden alleen een probleem met de Inventum afzuigkap deze maakte zoveel lawaai en ratelde dat we deze niet konden gebruiken.Na gebeld te hebben met Marcel Sijm van keukenwarenhuis vertelde deze dat hij het probleem kende , we hebben toen een nieuwe kap gehad maar bij plaatsing bleken er geen koolstof filters en startset bij te zitten,ik vroeg nog aan de monteur moet er geen startset in maar hij zei dat is het plaatje boven in ,waar ik al aan twijfelde Marcel had mij wat anders verteld.Nu de monteur zou het bestellen en dan werden ze met een paar dagen geleverd ,maar na een week nog steeds niets gehoord te hebben maar weer gebeld met Marcel Sijm en het bleek nog niet besteld te zijn. op 22 januarie een mailtje gehad met referentie nr. 11009 dat alles besteld was en dat er voor de combi magnetron een monteur langs zou komen dit is in middels gebeurd maar nog steeds niet opgelost, maar moest een nieuw bediengspaneel besteld worden. Naar nogmaals een paar keer gebeld te hebben met Marcel Sijm en nog een keer met een collega van hem is dit alles nog steeds niet geleverd en opgelost,Inventum schijnt niet te kunnen leveren,vandaag weer gebeld maar zou terug gebeld worden door Marcel Sijm maar niets gehoord. we zijn het nu zat ,als we koken ruiken we dit door ons hele huis ,ik vindt dat er nu een oplossing moet komen plaatst u maar een ander merk kap waar wel alle onderdelen van geleverd kunnen worden. En misschien kan u er dan ook voor zorgen dat het bediengs paneel ook geleverd kan worden en geplaatst. gr.Theo Slotboom

17-3-2016

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine