'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

wij hebben een keuken gekocht bij deze zaak vanwege het feit dat de monteur in overleg het eventuele meerwerk ook zou doen.wij kregen een monteur armando toegewezen,wat een verschrikking.hij komt zijn afspraken niet na en liegt alles bij mekaar. het kostte al heel veel moeite om een eerste afspraak vvor het afroepgesprek te krijgen. ik heb toen afspraken gemaakt over het meerwerk en hij zou een offerte opsturen. na weken niets gehoord te hebben , belde ik hem op en zei hij doodleuk dat hij het meerwerk niet gaat doen want hij kan 3 keukens in 1 week plaatsen en gaat dan niet een langer bij mij werken.dan had hij het gelijk moeten zeggenen geen afspraken maken over meerwerk! ik heb toen naar de zaak gebeld en om een andere monteur gevraagd omdat ik geen vertrouwen in deze meneer had maar dat kon niet.de keuken is op 26 September geplaatst.het is zo slordig geplaatst, het aanrecht blad en achterwand zijn gedeeltelijk afgekit. de spots onder de keukenkastjes zijn een halve centimeter van de achterwand af gemonteerd terwijl de middelste tegen de achterwand gemonteerd is. de leidingen van de boiler zaten in een knik waardoor er lekkage is ontstaan.bij het monteren van de achterwand zei hij tegen mij dat hij geen gaten gaat maken voor de stopcontacten omdat het niet mooi zou zijn op de achterwand.als alternatief bood hij aan om hoekstopcontacten te plaatsen ,maar die moest ik dan zelf betalen. wij hebben de stopcontacten uitgezocht en die zou hij plaatsen wanneer hij binnen 2 weken terug kwam om de keuken af te maken want er ontbraken scharnieren en er moest een nieuwe kast komen. toen ontstond er een drama over een vaatwasser die al 18 jaar op dezelfde plek staat. 3 loodgieters verder kon de vaatwasser eindelijk aangesloten worden. op 9 oktober kreeg ik een mail van de service afdeling dat de ontbrekende spullen binnen waren en dat de monteur contact met ons zou opnemen.de monteur heeft nooit gebeld , was nooit bereikbaar uiteindelijk via de telefoniste geprobeerd hem te bereiken maar dat ging ook niet van harte. dan had hij druk, geen agenda bij zich blablabla.als je het zo druk hebt dan moet je geen werk aannemen! uieindelijk hebben wij hem 2 data gestuurd waaruit hij kon kiezen en dat werd 2 December.hij is ook niet zelf gekomen maar heeft een medewerker gestuurd.die heeft de hoge kasten afgemonteerd waarbij hij de achterwand in een kast beschadigd heeft.de kast boven het aanrecht heeft hij 1cm hoger geplaatst dan de andere kasten, de buren hebben 2 gaten in hun muur en alle verpakkingsmaterial heeft hij laten liggen.op mijn vraag waar de stopcontacten zijn zei hij dat hij daar niets van afwist. afkitten deed hij niet en als ik even wilde tekenen want alles van keukenwarenhuis was binnen. wij hebben toen gelijk met de klantenservice gebeld,ik moest toen alles op de mail doen met foto’s. op 4 December ontving ik een mail dat ik op zeer kort termijn inhoudelijk antwoord zou krijgen. 4 dagen later weer een mail gestuurd met de vraag hoe rekbaar zeer kort termijn is waarop geen reactie.een week later heb ik gebeld, de telefoniste kon mij niet doorverbinden maar als ik haar vertelde waar het om ging dan zou zij het doorgeven en mij terugbellen dezelfde dag. eind van de middag word ik teruggebeld met de medeling dat zij de hele dag voor mij bezig geweest is maar ik zal toch moeten wachten want de service afdeling is mijn klacht en de foto’s aan het bestuderen en het is mijn woord tegen dat van de monteur, een monteur die ik maar 1 dag gezien heb. ik ben toen heel boos geworden. sindsdien wacht ik nogsteeds op antwoord. het stelletje analfabeten op de service afdeling is nogsteeds mijn mail en foto’s aan het bestuderen. kortom het geld is binnen en wij kunnen stikken. ik heb een hele vieze nasmaak aan over gehouden.

5-1-2018

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine