HET APPARAAT IS BINNEN DE GARANTIETERMIJN DEFECT.
Uiteraard handelen wij dit graag voor u af. Indien er inderdaad sprake is van een defect dat valt onder de garantiebepalingen, dan doen wij dit geheel kosteloos als het apparaat bij ons is aangekocht. Constateert de fabrikant een defect dat niet onder de garantie valt, dan brengen zij u naast de reparatiekosten ook de behandel- en verzendkosten in rekening.

Om aanspraak te maken op garantie moet u kunnen bewijzen dat u het product bij ons heeft aangeschaft en wanneer. Het makkelijkste doet u dit door een kopie van de aankoopbon mee te nemen of mee te sturen

Garantie op glasbreuk, slijtage en kunststof onderdelen is bij vele leveranciers uitgesloten.

HET APPARAAT IS BUITEN DE GARANTIETERMIJN DEFECT.
Ook als de garantie van uw product is verlopen kunnen de leveranciers nog service bieden, dit is echter niet kosteloos. U kunt hier rechtstreeks contact opnemen met desbetreffende leverancier.
HET APPARAAT GEEFT EEN STORING AAN.
In veel gevallen kunt u de storing zelf verhelpen!

Tip 1: Reset het apparaat. Trek de stekker uit het stopcontact of schakel de groep in de meterkast uit. Houd het apparaat een uur van de stroom. In vele gevallen reset het apparaat zichzelf en is de storing opgelost.

Tip 2: Raadpleeg de kennisbanken van onze leveranciers. Storingen zijn meestal vrij algemeen, waardoor het desbetreffende merk niet uitmaakt. Een handige kennisbank is die van Pelgrim.
>> Klik hier voor de kennisbank.

IK KAN DE STORING NIET ZELF VERHELPEN.
Lukt het niet om de storing te verhelpen? Dan kunt u het beste een servicebezoek indienen.

Voor service en garantie is het sneller en eenvoudiger om direct contact op te nemen met de leverancier, dan kunt u direct met hen een servicebezoek inplannen.

Als u direct een servicebezoek wilt maken kunt u voor een afspraak contact opnemen met de hieronder genoemde fabrikanten. Zo kunt u DIRECT een afspraak maken op het door u gewenste moment. Regelmatig heeft de fabrikant ook nog extra tips om een storing zelf te verhelpen. Indien u wilt dat wij bellen is dat natuurlijk ook mogelijk, doch komt dit de snelheid niet ten goede. 

Servicedesks van de fabrikanten/importeurs :

Klik hier om eenvoudig een afspraak maken bij INVENTUM. 

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij AEG. 0172-468468

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij SIEMENS. 088-4244020

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij ZANUSSI. 0172-468468

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij SMEG. service@smeg.nl, 020-4490120

Klik hier voor de algemene kennisbank van ATAG, ETNA en PELGRIM om zelf problemen op te lossen.
Deze algemene tips zijn ook universeel inzetbaar voor alle andere merken!

ANDERE MERKEN:
GAGGENAU: 088 4244030
FRANKE: 0492 585111
QUOOKER: 0180 420488
ETNA: 0900 5550002
PELGRIM: 0900 5550001
NEFF: 020 4303430
LIEBHERR: 0297 239955
BOSCH: 088 4244010
BORETTI: 020 4363525
BERTAZZONI: 088 8100220
BEKO: 079 3637310
ATAG: 0900 5550001

IK WIL EEN SERVICEBEZOEK INPLANNEN.
Lukt het niet om de storing zelf te verhelpen? Dan kunt u het beste een servicebezoek indienen.

Voor service en garantie is het sneller en eenvoudiger om direct contact op te nemen met de leverancier, dan kunt u direct met hen een servicebezoek inplannen.

Als u direct een servicebezoek wilt maken kunt u voor een afspraak contact opnemen met de hieronder genoemde fabrikanten. Zo kunt u DIRECT een afspraak maken op het door u gewenste moment. Regelmatig heeft de fabrikant ook nog extra tips om een storing zelf te verhelpen. Indien u wilt dat wij bellen is dat natuurlijk ook mogelijk, doch komt dit de snelheid niet ten goede. 

Servicedesks van de fabrikanten/importeurs :

Klik hier om eenvoudig een afspraak maken bij INVENTUM. 

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij AEG. 0172-468468

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij SIEMENS. 088-4244020

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij ZANUSSI. 0172-468468

Klik hier om eenvoudig een afspraak te maken bij SMEG via service@smeg.nl 020-4490120

Klik hier voor de algemene kennisbank van ATAG, ETNA en PELGRIM om zelf problemen op te lossen.
Deze algemene tips zijn ook universeel inzetbaar voor alle andere merken!

ANDERE MERKEN:
GAGGENAU: 088 4244030
FRANKE: 0492 585111
QUOOKER: 0180 420488
ETNA: 0900 5550002
PELGRIM: 0900 5550001
NEFF: 020 4303430
LIEBHERR: 0297 239955
BOSCH: 088 4244010
BORETTI: 020 4363525
BERTAZZONI: 088 8100220
BEKO: 079 3637310
ATAG: 0900 5550001

IK HEB EEN ANDERE VRAAG OVER GARANTIE OF SERVICE.
We staan graag voor je klaar.

Gebruik de groene chat onder in het scherm, bel ons op 088 0101 200 of stuur een mail naar info@keukenwarenhuis.nl.

Z

Zelfstandig Familiebedrijf met zeer ruime veilige showrooms: 1,5 meter safe!

Z

COMPLETE ONTZORGDE KEUKENDEALS, EN ALLES helder geprijsd IN DE SHOWROOM!

Z

1000 COMPLETE KEUKENS UIT VOORRAAD, IN IEDERE GEWENSTE AFMETING!

HET KEUKENWARENHUIS.NL, VEILIG EN VERTROUWD SHOPPEN !

  • VOLLEDIG ZELFSTANDIG FAMILIEBEDRIJF

  • 114 VAST LAAG GEPRIJSDE KEUKENDEALS

  • APPARATUUR TEGEN ONZE INTERNETPRIJZEN

  • 1000 KEUKENS UIT VOORRAAD B2C/B2B

  • 12 MAANDEN RESERVEREN MOGELIJK

  • SCHONE SHOWROOM EN SCHONE TOILETTEN

  • RUSTIG EN ONTSPANNEN ZELF ORIËNTEREN

  • ALLES MET FIXED PRIJZEN IN DE SHOWROOM

  • EXTRA VOORDEEL OP VOORRAAD KEUKENS

  • KIEZEN EN KOPEN IN 2 STAPPEN

  • LEVERINGEN EN MONTAGE IN HEEL NEDERLAND

  • GRATIS EN VEILIG PARKEREN