Jubileum Keukendeal 35. Compleet ontzorgde hoogglans witte greeploze module keuken bestaande uit 2 modules. Inclusief inmeten, leveren en montage!
Luxe designkeuken met o.a. dimbare LED-verlichting in de klepkast (binnenkant en werklicht), Luxe AEG apparatuur: Oven/Combi, gaskookplaat, blokschouwafzuigkap en koelkast, vrieskast en vaatwasser van Inventum, luxe grote ladekast van 120 cm en composiet aanrechtblad.
Volledig naar eigen wens aan te passen tegen meer- of minderprijs. In meerdere kleuren en uitvoeringen mogelijk.
Afmetingen: Werkhoogte 94 cm. Hoge kastenwand 189 cm. Rechterzijde 310 cm.
Details of this kitchen


.jpg?resolution=400x280&quality=95)

Visit us and explore our showroom
An appointment is always without obligation. You’ll receive the design and quotation to take home! Enjoy a tour of the kitchens that match your preferences, with detailed advice from our trained kitchen experts.
Discover more kitchens like this
1742 customers give us a 4.6/5
Excellent 
Top service
11 juni keuken geleverd gekregen, top gedaan. Bij uitpakken waren er wat dingen niet goed, hangkastje beschadigd en carrouseldeur los. Kontakt opgenomen met Keukenwarenhuis. Geen probleem, na wat overleg. Nieuwe hangkast en carrousel deur. Persoonlijk geleverd door Jochem. En eea aan tips gekregen voor de installatie van de keuken. Top service... Jochem BedanktR. D. Kok15 June 2026
Heel fijn geholpen
Vandaag een keuken gekocht bij Max in ter Aar. Heel fijn geholpen en goede uitleg gehad. Hopelijk gaan de vervolgstappen net zo voorspoedig als deze eerste. Wij zijn tot nu toe zeer tevreden en hopen op een goed vervolg.Kees Stolze11 June 2026
Goed geadviseerd
Wij , Ans en Wim, zijn zeer goed geadviseerd en geholpen door Serkan in Ter Aar. Daar zijn wij erg blij mee. We zijn heel nieuwsgierig hoe de keuken zal staan in ons appartement.Ans & Wim5 June 2026
Afspraken worden nagekomen
We zijn prettig geholpen door Jelle en Hans Bosch. Afspraken worden nagekomen, tot dus ver tevreden. Het bedrijf is aangeraden door vrienden uit Mijdrecht. We kijken uit naar de plaatsing van de keuken.Joke Pauw1 June 2026
Supermooi werk afgeleverd
Mijn nieuwe keuken is deze week geleverd en geplaatst en ik ben er zeer blij mee.In de winkel ben ik heel prettig geholpen door Djes en de monteurs,Riccardo en zijn zoon Keano hebben heel snel, vakkundig en bovenal supermooi werk afgeleverd! Bedankt allemaalMarianne29 May 2026
Op ons gemak rondkijken
Vandaag in Dordrecht geweest! Ruime sortering en we konden op ons gemak rondkijken. Zo hadden we wat ideeën opgedaan. We zijn daarna ontzettend fijn geholpen door Serkan. Vriendelijke, bekwame man. Hij dacht goed mee om onze wensen tegemoet te komen.Irene Houweling20 May 2026
Goede ervaring
Gisteren en eergisteren is onze nieuwe keuken geplaatst en afgemonteerd door Sander. Samen met een door Sander ingeschakelde monteur voor alle elektra was de klus binnen twee dagen geklaard. Elektra was ruim binnen 1 dag geregeld en alles werkt naar behoren en mooi en vakkundig afgewerkt. Sander en zijn elektra monteur waren daarnaast ook fijn en leuk in de omgang en niks was teveel. Uiteindelijk een geweldig mooie afgewerkte keuken gekregen waarbij er ook nog wat slimme oplossingen door Sander werd bedacht wat extra werk werd verricht die het geheel compleet maakten. Al met al een zeer goede ervaring met beide monteurs dus een echte aanraderC. Noeter17 April 2026
Uitstekende service
Bij onze keuken, 11 jaar geleden geleverd en geplaatst vanuit Dordrecht, begaven de scharnieren van één kastje het. Na telefonisch overleg met Dordrecht (??) werden er zonder enige vraagstelling een tweetal nieuwe exemplaren kosteloos (!!)verzonden . Deze uitstekende service achten wij uniek in de huidige commerciele wereld en is een dikke pluim waard voor jullie organisatie.Hamerslag16 April 2026
Service altijd top
Dat de service altijd top is. Als er problemen zijn word het netjes opgelost. De communicatie is ook goed. Ga zo door. Dit is onze 2e keuken en nog steeds heel blij mee. Dikke 10.Wim Sassen30 March 2026
Erg tevreden over het proces
We zijn erg tevreden over het proces welke we hebben doorlopen om tot onze keuzes te komen. We hebben de gesprekken als erg prettig ervaren. Er werd door Hans (onze verkoper) goed meegedacht en eigenlijk elke wens welke wij hadden was toepasbaar en uiteindelijk ook binnen ons budget! Wij zullen hier zeker terugkomen.Jeroen24 March 2026
Wat een aardige man
Afgelopen zaterdag een bezoekje gebracht bij Keukenwarenhuis in Ter Aar, we werden direct welkom geheten door Jelle, wat een aardige man zeg! Hij heeft echt mee gedacht met mijn wensen voor de keuken en ik kan niet wachten tot het zover is. Want ja ik heb hier de keuken gekocht en hoefde niet meer verder te kijken. Dus tot dusver voor mij helemaal top.Marjolein3 March 2026
Een fijne zaak
Vandaag onze keuken gekocht en daarbij uitstekend geholpen door Dennis. Dennis is vriendelijk, eerlijk en recht door zee, en denkt echt met je mee over de indeling, kleuren en materialen. Daarbij neemt Dennis ruim de tijd voor je en krijg je alle ruimte om opties rustig te overwegen. Dankzij Dennis verliep het hele proces ontspannen en gezellig, mede door zijn luchtige sfeer en grapjes. Ook eigenaar Mark is erg vriendelijk en betrokken. Een fijne zaak met fijne mensen. Absoluut een aanrader!Romy & Dennis7 February 2026



.jpg?resolution=750x550)








