'?php if (function_exists ('gtm4wp_the_gtm_tag')) {gtm4wp_the_gtm_tag (); }? '

In maart een mooie keuken gekocht waren er heel blij mee
5 septenber en 6 sepember keuken plaatsen..wij heel blij 1 keukenkast had schade en de oven was er niet dit wisten wij
5 sept blad van kookeiland heeft schade nieuw blad na 4 weken
Monteur kan niet verder met zijn werk dus gaat weg
Blij het blad en de kast etc is er
28 okt komt monteur kast en oven geplaatst….het eiland blad is weer beschadigd dus wij laten wel de spullen in het blad zetten de kookplaat en afwasbak maar de qouker is niet compleet monteur gaat weer weg
Nu 8 weken weer wachten op nieuw blad en weer inplannen monteur
Wij worden schandalig behandeld door deze monteur en het keukenwarenhuis samen
Nu nog weer geen afgemaakte keuken .moet nog gesteld worden geen watrr ..afvalbak..plinten en stopcontachten etc niet klaar
Wij vinden het nu iets voor overleg met de consumentenbond hoe verder te gaan
Zal dit keukenwarenhuis niet meer aanraden aan andere

01-11-2022

Reactie Keukenwarenhuis.nl:

Wat spijtig dat u een vervelende ervaring heeft met de monteur via Keukenwarenhuis. Wij zijn blij dat u voor Keukenwarenhuis heeft gekozen en stellen wij alles in het werk dit gevoel te herstellen en te zorgen dat u de keuken heeft welke u voor ogen had. Inmiddels is er al contact met u geweest.

GRATIS KEUKEN MAGAZINE

Vraag hier uw gratis keuken magazine aan.
Met de keuze van Irene Schouten!

- Stoere editie met Irene Schouten.
- Per PostNL bij u thuisbezorgd.
- Over de kracht van ons familiebedrijf.
- Lezers aanbiedingen: 27 KeukenDeals

En nog veel meer...

Keukenwarenhuis magazine